2011-01-04

Ny sponsor!

Jag har alltid varit mån om att ta hand om mina hundars fysik på bästa sätt. Dels vad det gäller träning men även vad det gäller friskvård. Nu har jag o Nettan fått glädjen att inleda ett samarbete med den duktiga hundfysioterapeuten Sophie Ericson, så nu kommer våra hundar att bli ompysslade o regelbundet kollade. Sophie har en gedigen, lång o bred utbildning inom både human-, häst- och hundsidan. Hon har jobbat som idrottsmassör i 15 år o sedan 13 år tillbaka har hon arbetat med hundar. I behandlingen använder hon sig bl a av massage, stretching, laser, manuell manipulation o örtterapi. Vill du läsa mer om Sophie, hennes arbete o utbildning, klicka här! Hon håller till i Ljungby men till våren kommer hon även då o då att komma till Lotushallen. Så för dig som är intresserad av att gå med din hund till Sophie så är det bara att höra av dig!

Sophie går noggrant igenom Zaa - som njuter av av behandlingen

Sophie förklarar olika övningar o hur jag ska gå vidare hemma

1 kommentar:

  1. Sophie hade jag förmånen att lyssna på när hon var på ridhuset i markaryd för ett tag sen och höll teori för ungarna, dottern gick på den teorin och jag *passade på* att komma lite tidigare....en sån kanonbra teori! och hon känns så ...redig!
    Hoppas allt är bra, hojtar du när du har tid för oss igen?

    SvaraRadera

Bloggarkiv